ärligt talat

fredagen var rätt go faktist. Skolan vart helt okej med dans och filmpedagog snack och lite arbete om buddhismen. Ner till torget med mami och köpa nya jeans som jag tjatat om i typ 2 veckor och sedan hem och äta grillat. (y)
vid 7 så täntke jag dra ner och kolla ellens match ch då får vi beviset på hur dum jag verkligen är, haha.
jag täntke dra till ica först och köpa lite godis som jag kunde ha med mig till matchen men så när jag är vid skolan ringer pappa och säger att jag måste hem och hämta nycklar för han ska iväg, men då sa jag att jag bara skulle köpa godis först. Och då slänger han ur sig : Det blir inte så lätt för din plånbok är hemma. hur kul är det på en skala liksom?! Så då fick jag gå hem igen och hämta plånboken och nycklarna och seadn drog jag mig neråt mot matchen ändå fastän det avr tänkt att jag skulle ta en promenad istälelt. Mötte hanna och hannah där och lite annat roligt folk :)
sedan vid typ halv nio mötte jag upp dylan och köpte godis och sedan gick vi hem till mig och kolla Pearl Harbor, den bästa filmen som gjorts! Vid tre drog han hem och då somna jag på en gång :)


sen igår var det tjejkväll hemma hos jossan
josefine johanna frida ryen malin cattie ellen och ellen
jag och josefine bada i poolen och sedan satt vi alla och spelade ett roligt sällskapspel som är ungefär som charader typ. Riktigt roligt bara det att jag och Frida förlorade ganska stort, men alla andra fuskade så det var därför. Vi åt hemmagjort pizza också, riktigt god var den! Plus att vi ahde ungefär 2 kilo godis, 4 olika chips, biopopcorn och en massa läsk. Men runt halv tolv drog jag och ellen så följde jag henne hem, och nere vid kristinedal möter vi på dylan david och krille så jag tar sällskap med dom hem, eller a, med Dylan :)
tack för en bra kväll flickor.


forever
du e bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0