fat brat in a hat

jepp, dylans nya smeknamn som chrille kommit på. Ganska bra ändå, om jag får säga mitt, bara det att mina smeknamn är så mycket bättre än chrilles ;D

nationella idag gick inte alltför dåligt men det gick inte heller allt för bra. Sedan så har resten av dagen varit bra trots att humöret legat nere på noll.. Efter skolan gick jag och dylan ner och gymmade. Jag blev på så mycket bättre humör bara av att få vara med han plus att alla stunder med honom är de bästa, oavsett vad. (:

imorgon blir det um med klassen i tre timmar och prata om droger och sex och sånt, sedan mikk. Ellen åker iväg också på konfirmanderläger imorn till typ söndag. Not good zigge, not good.

torsdag= valborg.
och då händer...? Tydligen så var det fest ute hos malin men vet inte riktigt. Känner mig inte så pepp för det och sedan så verkade det inte, ah .. Men sen så är det prat om grillning på nösnäs med lite folk också. Ska säga till dylans pappa att han inte ska komma hem utan att han stannar hos mig istället, hahah..


nej nu ska jag sova och läsa svenskaboken som ska vara uttläst till på torsdag...
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0