klippklipp

klippeli klipp

kom nyss hem från frissa, nöjd som jag vet inte vad.
Både jag och frissan blev lite häpna över resultatet, as snyggt! (är vad vi tycker då...)
Det är ganska mycket uppklippt och toppat, sedan slingor och fixat luggen också mycket bättre och snyggare. Har mycket mer liv, färg och form nu i håret. Ja, det blev allt en föränding, en bra sådan :)

mat snart- falukorv och makaroner. mumma säger jag bara, sedan imorgon kommer filmpedagogen till skolan och pratar om film i cirka två timmar. Men eftersom att jag och Freddy är med i detta så kanske vi båda behöver gå på båda visningarna, tyvärr.. 2 föreställningar som är exakt likadana, hur kul är det att vara med på dom isf? Plus att man missar så himla mycket i skolan.. Men det fixar vi säkert på något sätt.


yeye ni ska jag dra mig. slänger nog in något inlägg ikväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0