knepigt värre

sitter med världens dilemma känns det som.
Erika, skolvärdinnan, har sagt till mig att jag sjka sjunga och spela gitarr på den där avslutningsmiddagen för alla nior. Och jag vill absolut inte vara själv men det finns heller ingen som vill sjunga med mig. Ska spela Tattoo med Jordan Sparks som Erika har sagt åt mig, men jag kan nog spela en annan låt om det nu då finns någon som vil sjunga med mig.. Typ någon mer sommrig och rolig låt att spela, men då måste jag ju hinna lära mig den innan också. Och middagen är om kanske en månad, lite mer?
funderar på och fråga Frida i den andra nian om hon vill sjunga med mig kanske :)) Får se hur det blir, jag kommer iaf inte ställa upp och sjunga själv. Tror jag, haha..

chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0