later on

baby, you know that I miss you
I just wanna kiss you, but I can't right now,
so kiss me through the phone, se you later on'

mikk idag var superduper bra. Eller som benjamin säger "Mikk får fyra av fem toasters. Kanonkul!"
Jag och Frida ägde sönder alla som vanligt och briljerade ;D haha.. Körde klart beatels (?) låten och började på Björn Skifs låt "Håll mitt hjärta". Sista versen där är lite speciell men den klararde vi galant såklart. Naturbegåvningar u know ;)
Sedan pratade Per-Ivar om att vi ska köra en Kiss låt nästa gång, fast jag kommer bara inte ihåg vad den heter.. Jag ska iaf vara han med stjärna i ansiktet har jag bestämt.
p.s. jag lyckades övertala dylan oooooch david. Indeed att jag är bäst?. d.s.
Imorgon är det nationella igen i spanskan. Läsförståelse på ca 60 minuter, kanske längre. Vill inte säger jag bara, hörförståelsen var ju helt konstig och så har vi ett brev kvar också att översätta. Hur kul är detta liksom på en skala? NOLL..
efter skolan ska jag dra till gymmet med humlis och vid fyra ska jag klippa mig. Wish me luck, det lär jag behöva haha..

helgen, någon som vet? Hade inte alls suttit fel att spendera den med mi novio (somvanligt) om han har tid då så att säga.. :) Är öppen för alla förslag. hade faktist vart riktigt skoj och hitta på något som inte har gjorts på ett tag, singstarkväll kanske? Rockband eller vad som helst, jag vet, jag är lite finurlig ibland. Typ massa gott och äta också, haha :D

Moder min ropar, bäst att springa upp och se vad hon vill innan datan ryker ner i tippen. puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0