loveli

glömde säga att mamma fyllde 41år igår, grattis ♥ :)

kom nyss hem från innebandy tränig. Yepp, ni hörde rätt. Innebandy ;D
det gick inte alltför dåligt iaf men det gick inte heller superbra. Alla som spelar där är liksom riktigt bra och kan allt som ta emot en pass perfekt, slå en perfekt pass och göra det där snygga avslutet. Ah, alla utom jag då haha.. Men det kommer ska jag lova er för det var inte första och sista gången utan första gången av många gånger ;f skitskoj var det, dock att jag saknade konditionen som behövs men det får vi träna upp, right?

nationella i spanska imorgon + dansuppvisning. Sedan blir det gymmet med dylan ((:
måste verkligen plugga so som en jävla pluggis (förlåt för uttrycket) för det är inlämning på torsdag och jag är nte ens halvvägs?! kill me!

nu vill oscar ha datan. Blir käk, dusch ochsedan byta örhängen, woho :)
pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0