she's my lover

just det, jag tog bort den gamla.

Jag kände för att förnya mig själv lite och inte ha kvar allt från "the old josefine". Känns ganska bra faktist nu när det är gjort.. Slippa blicka tillbaka på allt som hänt och bara känna hur det på ett sätt rivs upp inom mig och på ett sätt inte. Det är så svårt att förklara med tanke på hur komplicerat det egentligen är.

kan ju passa på då att skriva när jag redan är i farten..
att skaffa en ny blogg innebär nya upptäcker och nya saker att dokumentera och uppleva. Något jag verkligen ser framemot just nu är sommaren och hawaii med girlsen. Det saknar jag något otroligt faktist med tanke på att förra sommaren var dålig med att ge oss sol + att jag inte alltid ahde tid för min vänner.. Det var inget bra år för mig det inte, inte alls. Instängd och gömd någon annanstans. Men det är inte så nu längre och det är jag oerhört lättad och glad över. Att allt blev som det blev, och jag är säker på att jag inte är den enda som är det.
Vill bara passa på att säga till er alla flickor att inte falla för en kille det första ni gör när ni ser honom. Han kan ha så mycket att dölja och tyvärr föll jag för det..
Men som tur är så har jag nu fått världens bästa pojkvän känns det som faktist, trots att vi bara har vart tillsammans i lite mera än två månader. Han är på ett sätt oerhört lik mig men på ett annat helt olik. Han är nog den mest omtänksamma killen som finns, så fort det är något så ställer han alltid upp och viker aldrig undan. Och Nej- jag utnyttjar han inte! Skulle aldrig ens falla mig på tanken, han är ju verkligen den sötaste som finns :))


nu ska jag fortsätta att lyssna på alla låtar jag fått av fridis. Och du hjärtat, det löser sig ska du se ♥
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0