summertime

solen skiner och det är varmt och gott ute, liksom vad mer kan man begära? love it!

kom hem från gymmet för en stund sedan och jag känner mig så himla bra och nyttig just nu. Jag och Humlis drog dit runt halv fyra och sedan drog hon så jag fick vara själv. Fast jag fick hjälp och lite sällskap av Khaled och Abel så helt själv var jag nog inte... Känner i min kropp att jag tränar hårt och väl iaf, hoppas faktist på en liten träningsverk eftersom att vissa säger att det är ett bevis på att man tränat hårt, haha ;D

nu ringde visst dylan också :) ska ner till gymmet med david nu den filuren, david är en liten klenis hahah..

aja nu ska jag fortsätta äta upp min mat och sedan hoppa in i en lång varm och go dusch
cya


och frida, jag älskar dig bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0