Till min bästavän ♥

min bästa vän heter Frida Charlotta Lindberg och hon är bäst i hela väääärlden. Det finns ingen som kan mäta sig med henne och hon är en sådan vän som alla borde ha. Det finns inte något negativt med henne, bara posetiva saker. Hon är söt, snygg, sexig och allt sådant och hon är medellång och har fint ljust hår. Hon har den bästa personligheten som man kan tänka sig och sätter sina vänner i första hand i alla lägen och tänker på sig själv efteråt.
Hon skrattar väldigt ofta och är glad och posetiv och är väldigt duktig på matte och no. Sedan fick vi båda MVG i musik förra terminen, då vi hade den praktestetiska veckan som jag spenderade med henne varje dag.
Det går inte en dag utan att jag tänker på Frida och allt som hon gjort för mig, alla minnen jag har med henne, alla roliga stunder med henne. Liksom allt som har med henne att göra. Går jag förbi en påse med nötter tänker jag direkt på Frida, eftersom att hennes mamma jobbar med det och att frida är dotter till henne. Det finns hur många samband som helst som leder till henne.
Sedan när man är med Friad och om man självinte är på världens toppen humör och sånt så blir man det på en gång. Hon har en sådan energi som flyter över till en själv och man blir en ny människa känns det som. Man blir glad igen och vill inget annat än att alltid få behålla den flickan. För det vill jag, alltid behålla henne. Inte förlora henne. Att förlora frida är som att förlora sig själv. Och det menar jag verkligen.

ffrida v rryen
jag älskar dig mer än allt!


I'll protect you trough it all

and I will never let you fall.

cause' if you do,

i'll be there for you.

Kommentarer
Postat av: ff

du är mitt allt flicka

2009-04-18 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0