tisdag

klockan är tio i åtta och om lite mer än en halvtimme ska jag ha nationella i español.. Känner på mig att det inte kommer att gå jättebra men jag får göra det bästa jag kan och vara nöjd med resultatet ändå :) Att skriva och sånt är inte min starkaaste sida trots att jag alltid trott det med tanke på att jag fick MVG på hörförståelsen? jaja, vi får se hur det går idag :)

ett plus i kanten till josefine tack!
idag tog hon ur sina ploppar (ohmygad) och satte i sina nya örhängen ;D
dock så upptäkte hon lite var på den ena ploppen och möjligen en varkula, men det gick attfp igenom örhänget ändå så vi får väl se vd som händer. Tur att ett öra är helt friskt iallafall, haha..
nej nu måste jag kila.
kissesssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0