work it

precis som min överskrift säger så ska jag ha work it på min rompa, alltså som ett byxtryck.. 
Det stod mellan;
* check on it
* shake that
* sexy back
* work it,
men tillslut så blev det work it. Hade en liten omröstning i skolan där den vann flest röster eftersom att jag inte kunde bestämma mig, haha.

nu väntar jag på maten - lax med pressad potatis, bacon & smält smör. Och givetvis mjölk. Det klarar man sig Inte utan, för mjölk är verkligen det bästa som finns. Men grön mjölk ska det vara och inte någon ekologisk, för den ekologiska är likaklig som de andra "ogröna" mjölkarna ;F
After tha food blir det nedgång till Zigge tha man och sedan Mikk! Me like it altooot, har inte vart på mikk på typ 2-3 veckor nu tror jag, haha. Plus att jag idag har lyckas få med mig min envetna pojkvän som alltid kommit på någon ursäkt, men jag ska inte säga för mycket för det är ännu inte dags att gå och vem vet, han kanske har något lurt i kikaren...

och jag får heller inte glömma att skriva lite om min besfriend (alltså kille då...) Jakob :D. Eftersom jag inte skrivit något om han så blev han helt förstörd och allting så nu tänkte jag gottgöra han lite :D
han är lång och har inte alls samma humor som mig, typ varje gång jag säger ett asroligt skämt så skrattar jag som bara den men han bara står och kollar på mig och ger mig blicken "öhh okej?" och det är inte så kul :o Men han ska vara glad över att jag inte gillar han mindre för det ;F Sedan har jag faktist känt han i snart fyra år, respekt eller vad?
puss på dig jakob, hoppas du är glad nu ^


nu e maten klar, måste kila. se yaa


Kommentarer
Postat av: Jakooob

Haha, tack tack. Puss

2009-04-15 @ 15:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0