lördag!

helluuuuuuuuuuu ;D
somsagt så var det tjejkväll här hos mig igår. Mycket trevligt och mysigt var det, som alltid :) Käka mat, prata en hel del om allt mellan himmel och jord, sjöng singstar och sånt.

Idag vaknade jag upp av att pappa och några andra lägger stnar till garageuppfarten. Och det är nämligen så att garageuppfarten ligger precis bredvid mitt rum, inte kul... Men det var väl bara bra att jag kom upp antar jag haha!
Runt halv ett cyklade jag och Frida ner till torget. Storsade runt där lite grann. Fick köpt en ny plånbok och Frida köpte en väska, almenacka och en nyckelring :) Vid tre cyklade vi mot sifgården för att kolla på match men den var tydligen senare så vi köpte glass på shell ist och cyklade hem hit!
Hon cyklade nyss hem för att käka, ska nog ner till nösnäsvallen sedan och kolla på Dylans match tillsammans igen och sedan blir det nog att vara med Dylan :)





Tänkte slänga ut dagens outfit;
Chinos från JC
Linne från Lindex
Smycken

Very simple.. :)

Kommentarer
Postat av: Fridis

Ja, Det var en rolig dag :D

2009-08-23 @ 12:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0