no place that far



Om bara den här sommar värmen kunde varat lite längre, har inte fått den tiden jag velat ha ute i solen. Menmen, sånt är livet också ibland. To bad for you Josefine!
Idag ahr jag inte gjort så väldans mycket. Blev fika nere på Mariagården runt halv tre snåret sedan hem och äta och vidare till mormor. Har nyss sett en bra film - The Happening. Sådär småmystisk, ganska långsam då men ändå bra :)

anyway, nu ska jag lägga in en massa goa låtar i mobilen som jag ska lyssna sönder på inatt eftersom att jag ändå inet kommer kunna sova och funkar inte det kan jag alltid läsa den första Twilight boken. Grymt bra och jag har bara läst ca 30 sidor! Amazing!
Adíos amigas y amigos

Kommentarer
Postat av: liiiiiisa :D

kaan det kanske vara favorittrosorna på bilden där? (a) <333

2009-08-11 @ 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0