pärlor

har inte bloggat alls mycket så tänkte skriva lite om helgen som vart :)

fredag;
låg hemma och sooooolade för en gång skull! Solen kände nog för att titta fram lite så då måste man verkligen passa på! Pappa och grannen fixade garageuppfarten så Erika och Leija kom över på besök :)
Medans jag låg ute och solade kände jag för att läsa lite och vem fastnade såklart i boken om inte jag? Gud, så mycket som jag läste så mycket har jag inte läst i hela mitt liv känns det som.
Det finns ingen bättre bok, i promise!
På kvällen kom Ellen Chrille och Dylan hem till mig. Vi såg på Twilight och gjorde kladdkaka och sedan sov dylidan här :)


lördag;
vaknade upp med dylan som gick(cyklade) hem senare och då passade jag och mamma på att åka och handla lite. På kvällen drog jag till Tjörn, hem till Malin, där det var partyparty :) Mycket trevligt folk var det där också. Mamma kom vid halv tolv och sedan sov dylan hos mig (igen).
   
     
1. Moi med lugg       
2. Johanna banana    
3. Ante och Linus                   
4. David                       
5. Josefine

söndag;
jag och dylan gick upp vid nio eftersom att han skulle iväg på match, så vid halv tio drog väl han och då satte jag på Lejonkungen! :D Det finns verkligen ingen bättre film än Lejonkungen. Den är bäst!
resten av dagen bestod av slapp slapp slapp, tv, sims, tv, sims. Mycket spännande dag tycker jag.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0