12 december

Godmorgon :)

Har precis ätit frukost med min familj och ska snart göra mig iordning för lussebak. Ska se om jag hinner ut och köra lite idag också och kanske ta en sväng ner till torget och fönstershoppa lite. Ska in till stan imorgon med Jakob och Ellen och handla en massa julklappar =)

Nu har jag inte alls mycket kvar i skolan och göra heller. Har ett stort samhällsprov bara och det muntliga i spanskan. Annars ör det mesta klart inför julen. Ganska skönt, kan slappa lite nu innan lovet istället för att hetsa med en massa läxor och prov!

Menmen, nu ska jag börja fixa mig lite smått och gott. Ska ju hinna baka innan min match ikväll..
Vi hörs sedan =)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0