hej igen!

har nyss kommit hem från torget och precis lagt på telefonen, ellen ringde.
Iallafall så tog jag och Jossan en fika på Oasen och pratade hel del vilket behövdes eftersom att vi inte träffats på nästan åratals känns det som. Synd att inte Fridisen var med idag, men det får bli en annan gång :)
Köpte mig en varm choklad vilket var väldigt behövligt eftersom att regnet och detta allmänt tråkiga regnet gör en kall och frusen.(och irriterad!).

Nu återstår det att :
1. Slinga Oscars hår
2. Packa inför Skara sommarland
3. Få mat i magen
4. Handla något inför imorgon kanske?



det var verkligen som ett slag i magen. De orden värmdes inte någonstans, dem gjorde mig bara kallare och kallare. Jag förstår inte vad det är just nu, vad som händer. Jag letar efter svar men det finns inga.
det känns så himla hopplöst fastän ginstan av hopp ändå finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0