like a stone

sitter här framför tvn nu med mamma och pappa, csi miami är på teve. Oscar och Tim gick nyss ut och det är ganska gött. Fast det hade nog vart skönt att gå ut och få lite luft själv också men orken är inte riktigt på min sida idag och sedan så är det ingen hit att gå ut själv såhär dags..
Ska nog träffa bästavän imorgon med :) Men det var något om att hon skulle ta ett extrapass på jobbet så jag vet inte, får kolla med henne om det fortf går.

-
det måste vara något som inte stämmer eller så är det bara något som är helt crazy. Jag vet inte men vissa stunder är allt hur bra som helst och vissa stunder är allt bara botten. Det bara känns så ibland men jag kan inte förstå varför. Kajn inte ens beskriva det. Och på detta så har jag börjat få tillbaka mina mardrömmar igen. 2 nätter i rad nu har jag haft dom och det har inte vart några roliga upplevelser. Jag kan fortfarande återberätta dom in i minsta lilla detalj men det är ingen som bryr sig om dom ändå och det känns ganska, ah vet inte vad. Jag vill prata om dom. Det känns bättre för mig själv att få prata om det, kanske få reda på varför jag drömmer dom och varför dom är som dom är. Men det är ingen nytta till att ens försöka..

+
hade jag inte haft dylan så vet jag inte vad jag hade gjort. Jag är så himla lycklig som har honom. Så himla lycklig. 


pussen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0