Avslutningsmiddag 09

yo con mi novio
yo con mi novi ♥

igår var det som sagt avslutningmiddag med niorna. Det var mycket trevligt och mycket najs. Till mat så blev det en jättegod buffé som jag faktist åt ganska mycket utav och till efterrätt blev det jordbuggar och glass :D
Under kvällen var det små uppträdanden hela tiden bla några som sjöng en låt om läranrna, Denise som sjöng en egen låt, Alex & Emelie som dansade salsa, ah osv...Alex & Emelie var lätt bäst!

Vet ni vad jag lyckades med igår? Jo, det var så att jag åkte med Dylan hem och när dom kört hem mig så upptäcker jag att min mobil e borta? jag får panik och undrar vart den är och gissa vad? Den låg i Dylans bil. Ibland undrar jag hur jag lyckas... Det är faktist ganska ensamt utan mobil ska ni veta, och det är ingen posetiv sak!


back to school mates, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0