soooooool

sol sol sol sooooooooooooooooooool

det är sol ute och inte några tråkiga mörka moln med regn i och en kall, äcklig vind som blåser hela tiden. SOL!
till veckan blir det sol och bad helt klart. Nu måste man ju passa på att fixa till brännan också när solen kikar fram för vem vet när det dyker upp igen? Den brukar inte stanna så länge faktist..

idag har jag shoppat med mami. Fick köpt ett par jeans och en vit tunika. Mycket fina och prisvärda grejer om jag får säga det själv. Sedan så letade vi runt efter en väska & plånbok till mig men det var faktist förgäves. Får se om jag hittar något sånt i framtiden istället.


finns ingen bättre än mi novio. He's simply the best!
chao dåhh

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig.. vill du träffas imorgon ? <3

2009-06-22 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0