hola

inledningen av veckan har varit bra, trots att vi har gått en mil kollat på en tråkig men nyttig/bra film och hållt på och tävla på olika stationer med mi mejor amiga :)
vi vann tipspromenaden om miljö, känn på den du!

idag och imorgon är det praktestetiskt val som gäller och för min del är det då Salsa med benke..... Men som tur är så ska fridis också dansa och så har jag paxat alex som dans partner eftersom att man ska dansa i par. SÅ flickor, han är min dansparnet och ingen annans!
Benke pratade också någonting om att vi skulle kanske ha ett uppträdande på avslutningsmiddan? Låter faktist rikigt skoj men då hoppas jag på att han lär ut oss bugg istället så att vi dansar bugg ist för Salsa^

nu ska jag äta upp och sedan kila iväg till skolan, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0