sunshine reggae

Hola amigas
Me llamo Josefine y tengo quince años. Soy de Suecia y vivo en stenungsund de una casa con mis padres, mi hermano menor y mi gato. Mi madre se llama Yvonne y tiene cuarenta (40) años. Es muy simpatíca y amable. Es tambien alta y delgada. Mi padre se llama Frode y tiene tambien cuarenta años. Es muy gracioso, simpatíco, listo y amable. Es alto y un poco gordo y tiene pelo corto. Mi hermana menor se llama Oscar y tiene doce años. Es feo y un poco gordo y es tambien alto. Es rubio y tiene pecas. Mi gato se llama Blixten y es blanco y negro. Es muy guapa y delgada. Tiene ocho años.
You soy alta y delgada. Tengo ojos azules y es morena. No tengo pecas. Soy graciosa, simpatíca y lista. Soy también guapa. Tengo un novio se llama Dylan. Es muy guapo y delgada. Juege(?) hockey y futbol.
Suecia esta en el norte de Europa y Stenungsund esta en el suroeste de Suecia cerca del mar. Stenungsund es un ciudad pequeño. La capital de Suecia se llama Göteborg....


.... så kan det gå om man inte har något att göra. Man slänger in ett litet inlägg på spanska, hoppas ni förstod vad det står. Fick nyss sms av mi novi, han har kommit hem från karlstad nu. Vart där hela dagen och spelat fotboll, pojkallsvenskan. Buss i cirka fyra timmar både dit och hem, det hade jag nog inte orkart haha.
Satte nyss upp studsmattan med pappa och oscar också så nu kommer det att börja hoppas här förfullt (inte..) på dagarna.


idag är jag på ett helt cepehumör, det var jag igår också. Och lite fredags också när jag tänker efter, och torsdag. Vet inte vad det är med mig men det är något, eller, det måste ju vara det. Det känns som att jag bara möter motgångar och trassel och hela den faderittan. Allt det dåliga/mindre bra hamnar hos mig eller läggs på mig. Det liksom blir tyngre och jobbigare, men så är det väl för alla någon gång...
ska sova nu, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0