äntligen fredag!

Hej allihopa!

Har varit lite seg nu de senaste dagarna i bloggandet och jag ber så mycket om ursäkt! Det har tyvärr inte funnits tid till det bara. Skolan, träningar, mikk osv.. Men jag ska försöka skärpa till mig, lovar! Dock så vet jag redan med mig nu att det kommer bli lite segt nu i helgen för då har jag massa saker och göra också.
Så jag varnar er redan nu, men klart jag kommer skriva ändå!

Skolan idag gick bra, men den vart seg. Fast veckan har gått otroligt fort, att det ärfredag redan liksom :o Helt sinnes.. jaja, det är skönt med helg nu ändå =)

Ikväll händer vad? Det är idol med mitt favorit-tema= kärlek, så det funderar jag på att se. Sedan är det café udda och dit ska några, så det funderar jag på också bara det att man Inte kan se idol där.. Och vad mer finns det att erbjuda? Ingenting.
Ja, nu ska jag bara se till att få något av detta gjort också..


kände för att slänga in en bild också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0