dead by april

Jepp, nu har jag fasnat för dom, något jag intalade mig själv att jag inte skulle göra. Dom är faktist grymt bra måste jag säga!

Om bara några minuter ska jag, mamma och Oscar åka in till torp och shoppa lite. Eller ja, om vi nu hittar något eftersom att det är Oscar som ska "shoppa". Han är värdelös när det gäller sånt, går bara och surar och skyller på oss och då blir vi sura och då slutar det alltid med att vi åker hem istället, haha..
Ikväll blir det bio med bästa. Vi ska se This is it. Hoppas den är värd och se nu =)
Någon som har sett den?

yeye, nu ska vi åka! Vi hörs och ses.
Puss


en gammal bild på mig från ellens 80-tals kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0