En molnig lördagsmorgon

Godmorgon denna regninga och molniga lördagsmorgon!

Har precis sättit mig ner här framför dumburken med brist på annat innan frukosten är klar, vilket är vilken minut som helst egentligen. Det hoppas jag iallafall för jag är hungrig =)
Oj, nu luktar det massa gott. Jag tror att frukosten är klar.. Får skynda på mig lite nu..

Runt halv ett ska jag vara på fregatten för en soundcheck inför Mikk's framtränade senare i eftermiddag runt 16.10. KOM DIT! Efter det så skall David spela med sitt band så jag funderar på att kolla på honom. Han spelar gitarr och han är riktigt dukitg!

Efter hela denna faderittan så kommer flickorna hem till mig ikväll. Det kommer så supermysigt. Har inte träffats allihopa på jättelänge så nu var det äna dags!


Nu är frukosten klar så nu ska jag iväg och äta, vi hörs sedan =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0