Godmorgon!

Sitter och käkar mina rostae mackor just nu och ett stort glas mjölk till. Kan ju inte bli bättre =)
Har sovmorgon till 10 idag vilekt är skönt. Det var behövligt för jag behövde verkligen dom där extra timmarnas sömn inatt. Har inte kunnat sova så bra på sistone..

Idag har vi engelska verb som jag kan som rinnande vatten (hoppasjag) och spanska glosor som jag inte kan. Fick reda på det i tisdags sedan när jag kom hem kom jag på att jag inte visste vilket kapitel vi har (jag missade lektionen förra veckan) och då vet jag ju inte vilka glosor det är plus att ingen ahr velat säga det till mig och det känns ju bra (y)
Vi får helt enkelt hoppas på det bästa. Får reda på spanska provet, det muntliga och skriftliga idag! Nervös är jag!

Aja, nu ska jag slänga i mig mina mackor och sedan göra mig iordning. Imorgon blir det bästiskväll


Puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Tess

Fin blogg:) Kika gärna in hos mig :)

2009-11-12 @ 14:20:15
URL: http://taassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0