how should I feel?

Förlåt, jag behövde få ur mig det..

Inom finns det så mycket som bara skriker att få komma ut, som skriker efter att höras, att få något gjort men inget händer. Jag vill vara normal och trygg, men det är inte så det är nu. Jag vill sluta få alla skuldkänslor, sluta må dåligt över det, men det är omöjligt. Det går inte en dag utan nya bekymmer, utan ny änglsan över vad som kommer att hända härnäst..
Jag vill kunna bli omfammnad igen och känna mig trygg och säker. Känna att jag platsar, att jag är okej. Känna att allt är som vanligt igen, att allt är okej.

Jag vet inte om det är mig det är fel på eller vad som är problemet, men det går inte en dag utan det i mina tankar. Jag vill inte gå runt och slänga ur mig allting med vetskapen om att jag sårar men jag vill inte heller gå runt och bära på något som får mig att må dåligt.

Jag vet egentligen inte vad som är orsaken och det är det som skrämmer mig mest.


Omfamna mig någon och säg att allt ska bli bra igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0