Itchy Daze

Hej!

Hoppas eran farsdag har varit bra och fylld med en massa godsaker som bullar, kakor, god mat och mys med papi. Själv har jag ätit mig proppfull och kan fortf inte få ner något i magen efter allting. Var ju somsagt hos både min mormor & min farfar.
Självklart så har jag grattat min pappa ordentligt mycket och han är mer än nöjd över denna dagen. Mamma längtar tills det är Mors dag nu, haha..

Jag har upptäckt att jag fått en ny favoritlåt. Den är helt insane!
Itchy Daze - Monster
Den är så sjukt bra, finns inga ord. Det är verkligen min smak av musik! Jag har nog faktist suttit och lyssnat på den hela dagen, eller rättare sagt, ända sedan fredags!


Har ni inte hört låten? Gör det!
http://www.youtube.com/watch?v=bZO6JTGyVrw&translated=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0