Jeff Buckley

Hello allihopa!

Sitter för tillfället och lyssnar på Hallelujah med Jeff Buckley. Jag måste säga att hans röst är otroligt mysig och go. Man blir varm i hela kroppen av att lyssna på honom, wonderful =)
Nu bytte jag dock till Bellas Lullaby, från Twilight. Den är så otroligt mysig. I filmen, då han spelar den för Bella, seriöst jag dör nästan. Visst jag har väldigt svårt för romanitska /spännande filmer, som denna, men jag kan inte hjälpa det men dom är så otroligt gulliga tillsammans! Speciellt då han spelar denna låten på piano för henne, mygad. Jaja, jag ska inte tjata så mycket om detta.
Jag har fått tag på biljetter till New Moon iallafall och fatta om någon är taggad eller? Jag har ju läst boken så jag vet vad som händer men ändå, jag mååååste bara se filmen!

Nej, nu ska jag inte tröka ut er mera!


Webcam, sorry för kvalitén..
Jag och min kissemisse igår kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0