läxa

shulu!

Jag har bestämt att jag ska bli bättre på att plugga och ta tag i skolan mer seriöst nu. Känns som ett mycket bra och moget beslut eller vad tycker ni andra? =)
Gissa vad jag gör just nu? Jo, jag pluggar. Haha! Det har börjar bra, jag pluggar redan idag inför engelska förhöret på torsdag. Jag ska fan få mvg!

Om några timmar kommer min fjällenpällen hit och ska hjälpa mig med spanskan och matten. Stollen har ju mvg i båda.. Jag har nämligen muntligt spanska prov imorgon och matteprov på fredag, men det kommer gå bra får vi hoppas på!
Sedan ikväll har jag träning men jag mår ju somsagt inte så bra, halsont osv, så jag tror att jag hoppar den idag. Fast jag ska nog dra dit ändå, kolla och träna på skott är aldrig fel.

Nej, nu måste jag plugga på!
Puss


Jag, en trogen plugghäst!


Kommentarer
Postat av: Andreas Berntsson

Underbart josse:D ta dagen emd ett leende o slutför den med stil;) miss ya!

2009-11-09 @ 16:32:46
URL: http://berntssonbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0