november måndag

godmorgon!

Vi är redan inne i november, usch. Nu kommer det bara att bli ännu kallare, gråare och regnigare. Får hoppas på lite snö istället fastän jag inte är ett så stort fan av det.
November måndad betyder också ny måånad, nya möjligheter och nya hinder att ta sig förbi. Det låter väl intressant?

Jag sitter och käkar frukost för tillfället, cherioos och mjölk. Superduper gott =) Snart bär det av till skolan också, har ju sovmorgon till 10.15 idag vilket är gott efter dessa dagar som kallas LOV.
Vad har in hunnit med på erat lov? Jag har hunnit med riktigt mycket. Har spenderat den största delen av lovet med my bestfriends och såklart Amanda i Frankrike.
Skriver mer om det när jag kommer hem, hur mitt lov har sett ut för nu måste jag skynda mig så jag inte blir sen, hehe..

Här får ni en dagens!


eftersom ingen kunde ta en bild så fick min webbkamera göra't!
Jeans gina
Linne gina
Skjorta H&M
Mössa (som ni inte ser, otur;) H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0