sjuk

Todiloo!

Idag är jag en sjukling som enbart har fått upp ögonen för min data och teve apparaten. Haha!
Dock så var Martin här tidigare och lämnade min mattebok, så gullig som han är, så lite matte har jag faktiskt fått gjort. Fast imorgon ska jag nog vara klar med över 4-5 sidor(?), grupparbetet i geografin+egna frågor och så måste jag plugga till det muntliga spanska provet som jag missde idag. Surt! Hade gärna gjort det idag så att det var gjort, men aja..

Nu ska jag göra lite mera matte och sedan glo film tror jag.. Får se om det blir någon skola imorgon, hoppas verkligen det för annars blir det ingen match eller fest på lördag, hehe..
Puss =)


bästavänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0