Söndag

Godmorgon!

Vakande för någon timme sedan och har precis slängt i mig lite frukost och ett glas juice :)
Somsagt så har de senaste dagarna varit hektiska men nu rä det slut på det så nu kommer jag återgå till min vanliga bloggning!

Igår, lördag, var det först match hemma. Förlust tyvärr, men det måste hända någon. Sedan efter det var jag och Susanna sargvakter för A-laget (som vann med 4-3) och tjänade 50 spänn, haha. Jag som då är/var i ekonomisk kris fick lite mer plus på den efter detta haha..
Hemma vid 16 då det var en timme kvar tills jag skulle vara hemma hos malin så då var't det lite stressat! Väl ute hos Malin blev det först lite middag, god middag, med en en massa goa folk och sedan runt halv åtta-åtta började det rulla in en massa folk allt eftersom. Vid halv tolv åkte jag hem med jakob, viktor och hans kompis.
Riktigt trevlig kväll!

bilder kommer när jag orkat lägga in dom i datan för nu ska jag kolla på idol reprisen!
Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0