Torsdag!

Shabba shena!

Den här veckan har gått otroligt fort må jag säga. Det är redan torsdag vilket innebär att det snart är fredag= helg! Najs något sååååå mycket!
Imorgon är det en hyfsad lugn och go dag också plus att det står musik på schemat, toppen (y) Fast om inte David kommer imrgon så kommer det bli lite svårt med tanke på att han är vår gitarrist och som anders sa "gruppens hjärta". Fast egentligen är det jag som är det men eftersom jag är så snäll så låter jag det gå för denna gången :)
Dock har vi den där supertråkiga geografi lektionen på 70 min som sista lektion vid 15 snåret. Då är man inte riktigt med på noterna och Eva gör det inte bättre med sitt jobbiga tjöt -_-

Om en timme ska jag ner till kyrkan och öva inför julspeleti ungefär två timmar. Hoppas verkliegn inte att vi skulle kunna våra repliker utantill tills idag för då kommer jag faila totalt. Oj, nu var maten klar, pannkakor!

Vi hörs senare ikväll =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0