boring

godkväll allihopa!

sitter och kollar frölunda med papi nu samtidigt som jag gör(gjorde.....) läxa. Jag har eng till torsdag, geo-inlämning till fredag och idag fick jag reda på att jag har ett stort geografiprov tills på torsdag?! Seriöst, det är typ 40 sidor + anteckningar och det tror hopn att jag ska KUNNA på två dagar? helt sinnes...

somsagt var jag ju hos frissan idag och blev urnöjd. Caroline får gärna göra uppsättningar i mitt hår när hon vill, haha! Efter frissan blev det mat och sedan drog jag, Ellen och Christoffer ner till torget. Jag hittade en mysig tröja som jag givetvis köpte. Bild kommer upp inom kort..


nej, back to pluggandet!
chao :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0