?

förlåt, behöver skriva av mig..

Allt runt omkring mig är ett enda stort frågetecken. Ingenting är klart utan allt blir suddigt. Hur mycket jag än försöker och försöker så får jag inga resultat. Inga alls.. Är det jag? Är det inte jag? Om jag bara visste..
Jag vill ge så himla mycket men det blir bara fel. Det är fel redan nu och vad ska man då göra? Stå där och vänta på ett mirakel? Det är inte så lätt vilket jag önskar att det hade kunnat vara.
Varenda liten sak, rörelse, ord, allting. Det kan inte vara normalt, det måste vara något som är fel men vad?! Jag kan verkligen inte sätta fingret på vad det är.

Magkänslan säger en sak, huvudet ett och hjärtat något helt annat. Vilket ska man gå efter? Alla säger olika men det vill sig bara inte. Pusselbitarna som bildade ett pusse börjar att ramla av och det finns inget jag kan göra.
Jag är tillbaka där jag började, på ruta ett.



Kommentarer
Postat av: Olivia :)

tyvärr känner jag likadant :/ . Har ingen aning om va man sa göra. Ena dagen verkar all bra, nästa dag så rasar allt samman igen och man vet inte vad som är "felet" . OM MAN BAR VISTE!

2009-10-17 @ 13:01:58
URL: http://enrosakrokodil.blogg.se/
Postat av: ellen

Bejbie? (L)

2009-10-18 @ 12:44:12
URL: http://ellenllinnea.blogg.se/
Postat av: sanna

:(<3333

2009-10-19 @ 16:08:48
Postat av: sandra h

jag förstår inte riktigt vad det är som du tycker inte känns helt bra? jag tycker du verkar ha det jätte bra... så varför alla dessa känslor som tynger ner det? hmm, jag som tycker du verkar så lycklig hela tiden..

2009-10-19 @ 19:49:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0