gårdagen

Godmorning, vaknade för ungefär en halvtimme sedan men har inte orkat sätta mig framför denna makapären(roligt ordval) förrän nu.

Gårdagen blev som väntat om inte ens bättre. Eller nej, det blev bättre. Allt började med att papi körde ner odd till kvantum för att ta en liten shoppning runda till kvällen. Vi ska inte ens prata om hur vi gjorde med betalningen, det räcker att vi vet det själva, haha.. Tog bussem hem runt halv fem och vid sex snåret gjorde vi tacos. Hur gott som helst! Jag tror att Martin vann sölätar tävlingen för så som hans tallrik såg ut, haha.
Efter tacosen skulle jag göra kladdkaka till oss eftersom att dom var så duktiga och dukade av, men jag dukade ju så då var det okej. Under bakningen upptäckte jag hur man låser deras altandörrar och tog tillfället i akt när dom smög ut och tog lite luft. Då sprang jag bort till datan och bytte låt- hela tiden till samma, bara för att Martin inte gillar den och alltid byter tillbaka. Men jag fick hela tiden skuldkänslor och släppte in dom igen och då sprang Martin till datan och bytte låt på direkten, inte okej! Sedan gömde dom godiset för mig också... :(
Iallafall så gick vi ner och kollade på Kung Fu Panda till kladdkakan. Den filmen är så otroligt bra! Efter den så satte vi på Bad Boys II och då plockade vi fram jordnötsringar och godis. Snacka om hur vi nästan kunde rulla fram efter det. 
 
Jag sa ju att jag tog med kameran, såhär kommer lite bilder från kvällen.


martin och jakob skulle fixa grädden men ingen verkade förstå hur en elvisp fungerade..


they made it!


en sjungande martin :)


:)


martin=vig?


1


2


3


4


:)


tack återigen för en underbar kväll.
love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0