hello!

Idag var jag som sagt inne i Uddevalla på John Bauer gymnasiet med Frida. Det var hur kul som helst! Ångrar verkligen inte att jag åkte tid. Jag fattar heller inte att jag ens fick den chansen att göra det, helt sinnes. Men hur som helst så ska dom ringa mig nu de närmsta dagarna för att meddela hur allting kommer att bli. Så nu blir det bara till att vänta :)

Kommer ni ihåg min mobil? Den som jag lämnade in för över två veckor sedan som skulle vara klar två veckor senare? Tja, den är fortfarande inte klar. TYPISKT! Kommer den inte snart får jag krupp för den telefonen som jag har nu får jag verkligen ryck på..


Nej, nu ska jag bege mig mot soffan i ungefär 20 min för att sedan ta bussen ner till torget.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0