h*lvete

jag måste få skriva av mig, förlåt.

varför måste allting vara så jävla svårt och alltid hända mig hela tiden!? Det är mycket man klarar av, men inte allt. Om Du bara kunde se, om Du bara kunde förstå, om Du bara kunde försöka men tydligen så är det inte så. Jag vill inte sitta här och tycka synd om mig själv, för det gör jag inte och jag vill inte få den uppfattningen men det är inte alltid en dans på rosor.
Det värsta är att man inte kan få ut allting. Man vill bara skrika för full hals men det går inte, inte överhuvudtaget.
men shit the same, ni ska inte behöva höra mig mer.



Does the pain weigh out the pride
And you look for a place to hide?
Did someone break your heart inside?
You're in ruins

Kommentarer
Postat av: linnea

Hör av dig

2009-10-03 @ 18:25:46
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/
Postat av: ellun

sötnoos? <3

2009-10-04 @ 22:21:37
URL: http://ellenllinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0