höst..

.. gillar vi inte! Det är kallt, grått, äckligt, dimmigt, regnigt, tråkigt, deppigt, fult, blött... Ah jag tror ni förstår vart jag vill komma. Hösten är verkligen årets "nedpunkt", (iställer för höjdpunkt om ni fattar?). BORING


Igår var jag inne i göteborg med Matilda, su novio y sus amigos. Det var skitskoj fastän vi mätte på lite konstiga typer. En ville ju till och med döda oss, haha! Vi såg på Bröllopsfotografen och den (tycker jag) är värd och se. En rolig men också vanlig svensk film, fast skratt bjöd den på också. 
   Idag var jag och kollade på Martins match nere i sundehallen. Dom vann med 9-4. Jag hade ju liite högre förväntningar om Martin men ne, icke sa picke.. Haha :) Efterår drog vi till donken och käkade ett tag och tog sedan bussen hem. Dom var så snälla och hoppade av vid mig för busskenneth satt i bussen och då vågade inte jag gå av själv. Tänk om han skulle följt efter mig liksom?! :o
   Skulle egentligen kolla Matildas match efteråt med det blev komplikationer så det blev inte så tyvärr. Det blev iallafall lika i deras match vilket är bra!



jag saknar sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0