idol idol idol

nu blir det ett snabbis inlägg :)
har kommit hem från gymmet nu med jakob så ska snabbt in i duschen för att sedan titta på Idol som man gör varje kväll klockan åtta i Sverige! haha

Imorgon ska jag nog in till torget med matilda efter skolan som slutar 16. Helt sjukt! På en fredag också... Men men, det ska bli trevligt ändå:)
På lördag hoppas jag på massa mys med bästa martin och jakob och min underbara pojkvän :)

Just det! Nu till veckan ska jag nog åka och hälsa på Frida på John bauer. Hur glad som helst! Hoppas verkligen att det finns plats över :) Att spendera tre år tillsammans hade inte suttit fel någonstanhs :)


nej nu måste jag skynda mig!
chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0