min lördag

godkväll!
Har inte hunnit blogga alls mycket idag för jag har haft fullt upp i princip hela dagen. Iallafall så vaknade jag upp bredvid min älskling imorse :) han gick nästan direkt efter frukosten och undra varför? Tja, det är våran lilla hemlighet som ni andra inte behöver veta ;)

Runt ett-halv två tiden så kom Leia och Erika över på besök. Det är nämligen så att vi ska passa Leia nästa lördag, hon ska sova här och så, så därför kom dom idag så att Leia vänjer sig. Fast hon är redan otroligt van vid att vara här men det hade nog inte känts så bra att bara dumpa henne här på lördag utan att hon träffat oss någ9on dag innan. (Vi har nämligen inte träffat dom på ett tag, det är därför..)

15.00 var det samling i Sundehallen för match mot Ale. Matchen gick hyfsat trots att vi hade för få avbytare och att vi förlorade men ändå. Vi var inte dåliga och dom var inte jättebra, så vi är alla nöjda med resultatet ändå. Efter matchen gick jag, Dylan och Martin till donken :$ haha, men det förtjänade jag! Dylan drog vid sju igen så då var det bara jag och Martin kvar. Vi drog bort mot coop och videomix och köpte lite gottigottgott och Tänkte ta bussen hem men den hade precis gått och det var typ en timme kvar till nästa.. Men det slutade med att papi kom och körde hem oss till Martilartin :)
Vi fastnade framför Hannah Montana och Magi på Wa(?).... Place och seriöst, den killen kunde fan alla repliker och låtar utantill. Helt sinnes! Men jag gillar dig ändå :)


Nu är klockan mycket och en viss Josefine är trött som bara den.
godnatt!


Kommentarer
Postat av: linda

hahaha, vad sööt :D

2009-10-04 @ 19:31:36
URL: http://melikepurple.blogg.se/
Postat av: diana

haha snacka om valpögon ;d

2009-10-06 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0