seg torsdag!

hej bloggen!
Har inte hunnit blogga förrän nu, har inte riktigt haft orken heller. Dock hinner jag inte skriva så mycket nu för jag måste göra matteläxa nu tills imorgon som vi fick reda på idag?! Sedan så går NCIS på tv och sedan singing be Celeb. Haha!
Idag har jag bara slappat och suttit framför datan. Tvättat har jag också gjort så lite duktig är jag. Imorgon slutar vi tidigt, asgött! Egentligen ska vi sluta vid typ fyra men vi får sluta ännu tidigare, asgott:d Sedan på kvällen ska jag på bio med Amanda och kolla på Fame. Ska bli mysigt!



igår hade jag och dylan 8 månader ♥
PUSS

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Grattis till er darling :D !

2009-10-08 @ 20:12:37
URL: http://enrosakrokodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0