doobidoo

Sitter just nu för tillfället och käkar en av mina egna hembakade bullar medans jag kollar på Dooidoo. La nyss på telefonen också. Mian utgulliga pojkvän ringde nämligen :) Vad han ville? It's a secret ;)

Som jag sa i mitt tidigare inlägg, rättare sagt det i morse runt typ sex snåret, så spelade jag mtach idag. Min första innebandy match faktist! Det gick som det gick, blev förlust med 3-2 men för oss var det ingen förlust. Vi hade 2av3 perioder så i princien så vann vi, haha. Fast det är en sak som jag fortfarnade strör mig på- deras spel! Dom spelade så sjukt fult och dommarjäveln blåste inte för något, enbart så fort vi närmade oss dom. Då blir man förbannad!



idag är jag glader! Tänkte ni ville veta :)

Kommentarer
Postat av: ellun

DU ÄR SÖT! och jag saknar dig :( leka snart eller?

2009-09-27 @ 21:54:16
URL: http://ellenllinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0