heaven is a place on earth

Sitter just nu och rådiggar min musik - Heavens Is A Place On Earth! Det är sånhär typsikt musik som får mig på humör, no matter what! Man dras med i melodin och texterna och bara försvinner till en annan värld. Hur skönt som helst är det plus att nästan alla 80-tals låtar är av detta stuk. Ni kanske fattar vem som sitter och lyssnar på 80-tals låtar då.. Haha!

Dock är det lite sorgligt att min mobil fortfarande är på lagning.. :( Men snart har det gått två veckor och då får jag hem den ingen, finally! I den har jag nämligen mina nya 80-tals låtar som jag fått av Martin. Han har verkligen min smak av musik vilket är underbart!


nu blir det att plugga lite matte och spanska.
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0