helg!

äntligen helg säger jag bara! Gud så skönt att komma ifrån skolan nu i ett par dagar. Dock ser inte min helg så jättelugn och "vilande" ut, haha ;D
fredag (idag): skola-> 16.10, Träffa Jakob&Martin
lördag: Gå på visning i Hallerna 11, Klippning 13.15, Tjejkväll?
söndag: Kanske bio med flickorna, annars inget!

skolan idga har iallafall rullat på som vanligt. Louise kom och hälsade på runt 2 snåret och det var riktigt roligt! Inte träffats på jättelänge så det var underbart :)
Fick sluta 15 minuter tidigre också vilket var pricken över i:et. Ibland är våran geo lärare för bra, dock kan hon inte förklara matte på något vidare bra sätt då man fattar nada.. Skärpning!

Min nya data är nu installerad och klar. As häftig! :D Fast pappa och Lee ska fixa så mitt internet på den fungerar och lite andra grejer, men förövrigt så fungerar den. den har också en inbyggd webbkamera som är amazing. Man kan typ välja olika inställningar så man kan se ut som jag vet int vad. Typ när man "warp"ar någon med sin mobil kamera om ni har det programmet, så kan man göra med webbkameran fast på en gång. As najs :D


jaja nu ska jag inte tråka er med mer onödigt tjat.
Chao!

josefinee
it's all on me!
brun vart man också, gosh. Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0