Idiot!

Godmorgon!
Klockan är närmare sex strax på morgonen och här sitter jag. Är det inte fantastiskt? Jag kunde faktist inte sova längre så jag gick upp nu istället... Nej skämt och sido. Har samling nere på Statiol om typ 45 minuter för någon idiotjävel har lagt våran match i Warberg klockan 9 på morgnonen! Klockan 9!!
Och eftersom att det tar över en timme att åka dit plus att man behöver vara där kanske 1 timme-45 min innan matchstart så betyder det att vi måste gå upp halv sex för att samlas halv sju och sedan åka.
Det är helt insane! Snacka om vad jag ska göra när jag kommer hem- sova!

Vad ska man gör nu då? Jag är inte hungrig så jag okmmer inte få i mig något även om man tvingar ner det för då kommer det upp igen. Jag kanske borde packa väskan? Det är jobbigt tycker jag, haha. Så mycket man måste packa ner.. Men jag gör't i varje fall.

Vi höres när jag kommer hem! Puss och Kram Skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0