innebandy

Godkväll!
Om cirka en kvart-tjugo minuter så börjar min innebandy träning. jag är inte alltför taggad inuläget med tanke på att jag nyss somnde i soffan i typ en timme, bra Josefine (y)
Tror att det blir delträning med damerna idag också vilket inte uppskattas särkslit mycket! Men det är bara till att gå ut och göra sitt bästa..

Idag har det inte hänt allt för mycket. Skola vilken idag var hyfsat slapp och go, engelskan bestod av film som vi ska se på nästa gång också! Dock så har jag spanska prov imorgon....................

Jag och pappa lämnade in min telefon förut för den är sönder :( Walkman knappen fungerar ej + höj&sänk knappen, as jobbigt! Så nu har jag min gamla telefon igen (tyvärr...) som är ännu dåligare för det finns ingen musik ELLER nummer i den. Får nog ta och försöka hitta min gamla mp3 någonstans, haha..


Jag tror nog det är bäst om jag kilar nu så jag inte kommer försent!
pusss

Kommentarer
Postat av: linnea

innebandy? :S

2009-09-22 @ 14:23:10
URL: http://linneaahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0