vandring

kom på att jag inte skrivit om den långa vandringen vi gjorde i torsdags med klassen och om min bästisdag i fredags!
Iallafall så gick vi en mil då, urjobbigt.. Från skolan till furufjäll och sedan skulle vi gå en slinga där, inte kul!

Här kommer lite bilder :D

hej hå, lets gå!


Fika dags!


Matilda loves her pannkakor!


Sandra lika glad som vanligt!


I fredags blev det en "bästiskväll" som sagt. Vi drog först ner till donken och käkade och det slutade att vi hamnade hemma hos min. Lovely kväll!




nu kommer snart släkten, måste kila!
Adios


Kommentarer
Postat av: sandra h

hahaha" vilken bild på mig.. xD hahaha!

2009-09-24 @ 12:25:15
URL: http://sandraaaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0