vinna eller försvinna

godmorgon allihopa!
egentligen så vaknade jag faktist runt kvart i nio idag bredvid min älskade novio så godmorgon kanske jag inte dirket ska säga då, haha..

Igår gick skolan som en dans. Allting flöt på och jag märkte knappt av tiden överhuvudtaget. riktigt skönt må jag säga med tanke på att vi slutade tio över fyra, vilket vi gör varje fredag... Frammåt kvällen gick jag och Lisa ner till Café Udda där det var en massa trevligt folk :)
Vi såg på Ace Ventura, åt marängswish(?), spelade musik och bakade. Jag fick ju dock troka upp efter Tobias vilket inte var så kul. Nästa gång ska han allt få igen, det lovar jag!
Runt tio tiden gick jag och Dylan hem och Lisa hade oss sällskapet också. Runt tolv gick nog vi och la oss..

Just nu sitter jag här och försöker få tag på en viss ellen fjällen som vägrar att svara så jag har fått sitta och smsa fram och tillbaka med hennes lillasyster ett tag, haha! Lite roligt är det allt. Ska nog springa upp och ringa henne. En lördags kväll vill man inte sitta ensam hemma.
Sedan så börjar jag känna mig sjuk också? Det har jag ioförsig gjort ett tag.. Varit hängig, huvudvärk, lite ont i halsen till och från, ont i magen + illamående(magkatarr..) men ingen feber. Det är jobigt!
Jaja, jag får leta efter teflonen nu.
Ha det!




Bild från igår.
Jag och Frida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0