måndag

Och fortfarande inte frisk. usch vad jag verkligen ogillar att vara sjuk! Hade varit första skoldagen idag efter lovet men icke sa picke. Visst är det skönt att slippa skolan men ändå, ganska tråkigt att bara sitta hemma och göra ingenting. För stunden sitter jag och kollar på Lady och Lufsen och snart blir det Askungen efter det, haha. Disney i högsta hugg på man är sjuk säger jag bara!

Får se hur det blir med träningarna nu i veckan också. Är lite av en träningsmänniska som hatar att missa träningar och matcher och idag missar jag innebandyn, imorgon gymmet. Kanske innebandyn och idrotten på onsdag men på torsdag borde jag vara frisk nog för frisbeen och så är det innebandy match på lördag. Låter väl bra? Får hoppas på det bästa helt enkelt =)


bild från uppvisning med mikk
fr v;
mattias jag frida ellen(zigge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0